Pluggande

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig dag denna söndag?
Jag tycker alltid att söndagarna är tråkiga och går extremt sakta..
Detta är verkligen en sådan söndag! ;/

Jag och älsklingen vaknade efter 12.30, alltså har vi bara varit
vaken två timmar - och tiden går riktigt sakta..
Har varit i gamla lägenheten och hjälpt till lite, burit de sista lådorna
och sånt där.. Jättetråkigt!

                                               

Nu har jag och älsklingen kommit hem till den nya lägenheten.
Så nu är det dags att ta fram skolböckerna och plugga, usch.
Men det är bättre att göra det nu, då blir det inte lika stressigt när
skolan börjar. Ett tag framöver blir det; Naturkunskap A, usch..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: yollande

sv: hehe nej, jag är inte från england (i wish though ..hehehe) Jag var med kompisar och imorn ska jag och några av mina kompisar umgås och fira 2009 :D

p.s fin header <3

2009-01-04 @ 16:22:38
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0