Plugg en lördagkväll

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagskväll?
Själv kan jag inte klaga, inte ännu i alla fall..

Jag har varit hos mommo och fikat som jag har berättat tidigare.
Har även hunnit med att göra en utmaning, riktigt roligt!
Men nu är det dags för något tråkigt - pluggande..

      

Det känns inte alls roligt att behöva plugga, men jag måste verkligen.
Vi ska ha Svenska-prov på Onsdag, och det är på tiden att jag lär mig
Upplysningen nu.. Ska försöka komma ihåg några saker i alla fall.. ;b
Som tur är ska vi vara tre i varje grupp när vi har prov, så det blir nog lättare.

Jag ska bara plugga några minuter för 21.00 ska jag se P3-saken på ettan.
De ska dela ut priser och sånt. Jag hoppas verkligen Takida, In Flames,
Afasi & Filthy samt Amanda Jensen får priser - de är bäst.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: men usch, jag hoppas jag får ha mina. Eller jag använder dom inte varje dag, och bara under skoltid:) vill helst ha lins på mig om jag ska gå nånstans.

2009-01-17 @ 21:14:12
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru

Öh det är väl inte direkt det som är jobbigt med att ha lingon veckan kanske. Har 40 gradersfeber och då är inte mens riktigt den grejen man vill ha samtidigt. Vi bor ihop så vi kan tamefan knulla när vi vill ändå om det är det du tänker på som är så himla jobbigt.

2009-01-17 @ 21:48:12
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0