Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu, eller ligger ni
fortfarande och sover?

Jag var jättetrött när mobilen larmade på morgonen, 06.00.. Så jag snoozade
till 06.20, och hann slå av larmet ett x-antal gånger innan jag klev upp.
Fixade i ordning mig, och sedan drack jag te samt läste tidningen. Min små-
kusin var med där, angående gymnasieprogram som han skulle välja.

                                                     

Nu sitter jag här framför datorn, har svarat på kommentarer och ska alldeles
strax titta på mitt schema. Jag vet inte alls vad vi har för lektioner.. Vet bara
att vi har svenska-prov sista lektionen, och Stresshantering första lektionen..
Men vad har vi där emellan?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0