Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag har jag fått sova länge under en
skoldag, första gången denna termin! :) Härligt!

Vaknade lite före 09.00, härligt att sova så länge en skoldag! Dock inte
lika härligt med träningsvärk.. Det var verkligen jobbigt igår på Cirkel-
träningen, men det var roligt! Nu märks det ju att det gett effekt, mina
armar och ben är som spaghetti.. ;b

Har hunnit äta frukost, borsta tänderna och håret och fixat mig.
Nu ska jag bara blogga lite snabbt och sedan iväg, börjar om 25 minuter.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0