Mycket att göra

Godmorgon på er allesammans! :) Har någon av er klivit upp ännu?
Jodå, somliga har det ser jag i min statistik..

De senaste minutrarna har jag suttit och lekt lite i Photoshop.
Istället för att bara rada upp här vad jag ska göra idag, har jag
gjort det i photoshop - så det blir mer färg och såntdär..
Ska ladda upp bilden i nästa inlägg.

          

Idag är det mycket som ska göras.. Usch, jag blir nästan stressad!
Jag måste kolla ifall Kalixbo har något att erbjuda idag, samt
kolla hur jag ligger till på 2:an. Sedan måste jag renskriva det
jag gjorde igår inom Naturkunskapen. Ska även skicka lite
andra dokument på mejlen, så de finns lagrade där..
Sist men inte minst - packa det sista.. ;b

Ni ser, min dag är fullspäckad fram tills jag går och lägger mig.
Dessutom ska jag bära en hiskeligt massa idag. Mitt skrivbord
som är i tjugodelar, mitt toalettbord, vår nya säng, min korgstol,
min andra stol m.m.. Ja fyfarao, hur ska allt få plats på släpet
och i bilarna? Det är en stor fråga! ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0