Mommo

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen samt mamma
kommit hem från vårat luffande..

Har varit i Haparanda som sagt under dagen/eftermiddagen, hittade
ett par täckbyxor samt en jacka (bild kommer senare). Efter det var
vi på Leilani och åt, som jag redan berättat i förra inlägget.. Gick sedan
in till mommo och fikade litegrann, satt och pratade och sånt.

        

Men nu är vi hemma, sitter just nu och ser på tv och bloggar för fullt.
Fast egentligen skulle jag behöva plugga, jag kan ingenting om
Upplysningen. Blä! ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0