Middag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag?
Själv ska jag inte klaga, lite långtråkigt vissa stunder men..

När jag hade gjort min tonfisksallad åkte vi iväg till en skoteraffär
och lämnade tillbaka ett släp. Var även in på Coop och köpte
extra tonfisk, en liten burk var för liiite.. ;b

                                

Nu har vi ätit middag, och Dennis familj skulle visst komma
hit ikväll. Jag hade tänkt duscha före, så kanske bäst att
jag gör det snart.. Vill ju inte att de kommer precis när jag
står i duschen. ;b  Så nu ska jag kila iväg och duscha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0