Mer pluggande

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagseftermiddag?
Själv har jag bara gjort samma sak i princip hela eftermiddagen..

     

Nu har jag skrivit Svenska-frågor till provet, så snart ska jag renskriva
här på datorn. Har även pluggat Naturkunskap, fast det var före
jag började skriva svenskan. Men nu ska jag renskriva frågorna
och svaren, sedan ska jag plugga ännu mer.. Då blir det Naturkunskap!

Ikväll ska jag i alla fall se Körslaget, heja Erik! ;)
Blir att ligga och ta det lugnt, magen är inte bra..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

jo, det verkar riktigt kul! jag och en i min klass har om svenska kloster & nunnor, så vi ska till vadstena i april och "bo" där i 5 dagar under påsklovet :)

2009-01-10 @ 18:12:51
URL: http://moalar.blogg.se/
Postat av: r

aaaja vet

2009-01-10 @ 19:12:24
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0