Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu antar jag att de flesta
ligger och sover, eller har jag fel?

Snacka om att ha svårt att sova, usch.. Jag som annars aldrig brukar
ha svårt för att sova, men inatt var det hemskt! ;o Vi vaknade ju
så pass sent igår, och la oss rätt tidigt - hade ju bara varit vaken
11 timmar.. ;b Det tog nästan två timmar innan jag somnade, jobbigt! ;/

      

Nu har jag vaknat i alla fall, fast jag är jättetrött fortfarande..
Klev upp 08.30, bara för att få rätt dygnsrytm och sånt där inför
skolstarten. Denna halvtimme som jag varit vaken har jag tillbringat
med Kosmos, han var grymt kelsjuk. Han är mest kelsjuk på
morgonen när man vaknar, det är så mysigt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0