Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag sovit
som en.. jag vet inte vad.. ;/ Har legat och vänt på mig typ hela natten, blä.

Snart måste jag åka till skolan, skola mellan 08.00 - 15.30, ännu mer blä.
Positivt är att vi har Stresshantering direkt på morgonen! :) Tyvärr har vi
Naturkunskap denna dag, och då försvann allt positivt.. Haha. ;b

         

Börjar dagen som sagt med Stresshantering, roligt! :) Måste dock meddela
läraren om att jag inte kan komma på Onsdag på utflykten som vi ska ha
med OP-programmet.. Tråkigt, men så är det.. ;/ Sedan har vi Ped/Soc -
lär fortsätta lyssna på olika redovisningar, det tar aldrig slut känns det som.. ;b
Efter lunch är det Naturkunskap, och då vill jag inte ens veta vad vi ska göra.
Bara vi slipper se på djur som blivit väskor, som förra lektionen! Sist men
inte minst, Engelska B. Då kanske vi får veta vårat nationella test vi gjorde
förra veckan? Har även för mig att vi skulle se film, men inte riktigt säker..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0