Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu? Själv vaknade
jag extra tidigt idag, för att hinna träna en sista gång inför provet.

Älsklingen har precis förhört mig, och de mesta sitter nu i hjärnan -
vissa svar går segare än andra, men jag hoppas det går bra..
Nu är jag typ helt pigg om man jämför med när jag just hade klivit upp.. ;b

            

Idag blir det tråkiga lektioner om jag minns rätt, men så måste
det ju vara ibland. Går skola mellan 08.00 - 15.30, hårt! Hoppas jag
överlever dagen, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0