Magsjuka

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag tittat på Let's dance,
och som jag anat - Blondinbella ligger dåligt till.. ;)

Den senaste halvtimmen har jag sprungit på toa som en tok..
Inte alls trevligt ska jag säga er! Tess har visst smittat mig med
magsjuka? ;o Hennes bror har haft det, och senast igår sa hon
att hon har dåligt i magen och hoppas att hon inte får magsjuka.
Idag har hon fått magsjuka, stackarn.. ;/ Nu verkar jag ha fått
magsjuka, i alla fall en släng av det.. USCH!

                                

Ska nu igen på toa - borsta tänderna och sånt.. Sedan ska
jag försöka sova! Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: r

haha tack :D hoppas du int får magsjuka de svinigt äckligt ;/

2009-01-09 @ 23:02:17
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0