Lugnt

Godkväll på er allesammans! :) Nu har vi varit till älsklingens syster
på kalas. Nyligen hemkomna därifrån kan man säga.

Det bjöds på goda kakor och sodastream-cola, det var faktiskt gott.
Var första gången jag drack läsk från en sodastreamer, men det
blev godkänt, i alla fall colan. ;) Dennis var även på kalaset, skojigt!

                                

Nu sitter jag här i Bjumis och har bestämt mig för att ta det lugnt
resten av kvällen. Jag orkar inte läsa naturkunskapen idag,
har gjort lite frågor under eftermiddagen - det får räcka..
Istället ska jag dricka mitt te som jag har här brevid mig, och ta
det lugnt. Eventuellt blir det någon lista ikväll om jag hittar någon bra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0