Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat och klivit upp ännu?

Jag vaknade för en stund sedan, helt pigg så det gick inte att
somna om.. Men älsklingen ligger fortfarande och sover,
lite halvt i alla fall.  ;b

    
                                (Bild från sjukvårdsrådgivningen)

Sitter här i köket med en stor mugg varm oboy, yummie!
Det ömmar i munnen på mig, j*kla visdomständer. Jag vet då
verkligen hur det känns att få visdomständer, usch.. ;/
Fast jag har ändå haft tur med mina, jag känner bara just när
de spricker upp genom tandköttet - sedan känner jag inte
när de växer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0