Lördag

Hej på er allesammans! :) Förlåt för att jag inte har kunnat blogga tidigare
idag, men det har varit krångel med Blogg.se's servrar..

Idag under morgonen vaknade jag redan 10.15, och det var härligt.
Hela dagen är inte förstörd, så det känns bra! :) Har hunnit med en hel
del eftersom bloggen inte fungerat.. Jag har bland annat hunnit plugga
Svenska B - upplysningen. Sedan har jag fixat en grej till bloggen, så
ska publisera grejen ikväll.

              

Men nu ska vi åka iväg till Haparanda. Jag måste hitta ett par nya täckbyxor,
hoppas jag hittar rutiga i grått, rosa och vitt - min favorit. Förra året fanns
det bara i barnstorlekar, men hoppas de finns i storlek 36 i år!
Blir även att äta middag på Leilani, lyxigt. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

han var väl ändå inte med i vita lögner? de kan jag definitivt inte minnas.



men även om han är lite läskig så är han ju grymt bra. de mste du hålla med om.



2009-01-17 @ 13:45:35
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: F E B B

nej inte ja heller om ja ska vara 100% ärlig ;P men alla skrive rju så mkt om det och är helt galna i den! Men den var såkalrt slutsåld så jag såg benjamin buttons otroliga liv - DEN MÅÅÅÅSTE DU SE! för sorglig och sista timmen kan man inte andas när Brad pitt blir ung, de lyckas få honom se ut som 17 år i slutet jag skmtar inte! asläskigt

2009-01-17 @ 13:45:50
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: haha, ja, för det vore rätt pinsamt, eller jag skulle skrattat om läraen hade nämnt om att det var öppet fönster, men det hade ingen märkt så:)

2009-01-17 @ 13:47:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ronja

Sv: Haha ja, hon ska ju visa upp sitt "underbara" leende. så fort ja hör hennes röst blir ja tokig!

2009-01-17 @ 14:20:46
URL: http://ronjagoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0