Let's dance

Godkväll på er allesammans! :) Sitter ni bänkade framför tv:n?

Jag sitter bänkad framför tv:n och tittar på Let's dance, yesbox.
Måste säga att Magnus Samuelsson är min favorit! Blondinbella
var verkligen inge bra alls, Bambi på hal is - enligt juryn. Hon fick
8 poäng, så det blev väl inte någon bra plats precis, haha. ;)
Hon skryter så in i norden, hon tror att alla hennes 500 000 läsare
ska rösta på henne, voi voi.. "Vi vinner alltihopa", omg säger jag.

                                   

Nu ska jag fortsätta titta på programmet, hoppas även att
älsklingen sitter med mig. Vi hörs efter programmet, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0