Kväll

Hej på er allesammans! :) Nu har jag varit och duschat, så nu
luktat man fräscht. Puma och Ldb.. ;>

Dennis och hans familj har inte ännu kommit hit, får väl se
om de ens kommer. Men Matte (tror jag) har kommit hit,
han och älsklingen är ute i snickeriet och fixar med skotern.
Någon har i alla fall kommit hit, och det var tänkt att
Matte skulle komma - så jag gissar att det är han.. ;b

                  

Själv sitter jag här framför datorn och har skittråkigt.
Funderar nästan på att plugga Naturkunskapen, fyfarao.
Hela j*kla helgen kommer gå åt till pluggande, usch! ;/
Nu ska jag i alla fall koka te och äta en bit av mommos drömtårta.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0