Kort skoldag

Hej på er allesammans! :) Sitter ni fortfarande i skolan/på arbetet?
Själv har jag kommit hem för ett tag sedan, slutade redan 13.00.

Började 10.20 med Pedagogiskt Ledarskap, då redovisade utbytesstudenten
Mai om hennes jullov. Det blev att hon pratade på engelska, och det
gick bra. Hon har fått vara med om mycket under jullovet, medan
en annan har suttit hemma.. ;b Till lunch var det någon kycklinggryta,
det var ganska gott faktiskt. Efter lunch hade vi Svenska B, fortsatte
med grammatik - och jag älskar det! :)

     

Älsklingen hämtade mig från skolan, och då åkte vi till ICA för att
hämta ut ett paket som han beställt. Funderade även ut vad vi
ska äta idag eftersom hans mamma jobbar kväll.. Så det blir snabbmat
idag, värmda plättar är ingenting för mig.. ;p

Har inte hunnit blogga förrän nu, en timme efter att jag slutat skolan.
Det har strömmat in med kommentarer under mina timmar i skolan,
så det har tagit sin lilla tid och svara på alla kommentarer.  :)
Nu ska jag fortsätta med det, I love it.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0