Klar

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp nu då?
Jag är precis påväg att väcka älsklingen, han ville bli väckt vid denna tid.

Nu har jag slitit för fullt i någon timme! Jag har kollat på Kalixbo,
och vi ligger 10:a på tvårummaren. Haha, vi får inte den.. Men det
går ju efter köpoäng så.. ;/ Jag är i alla fall färdig nu med renskrivningen
av Naturkunskapen, härligt. Då slipper jag göra det sedan när
skolan börjar, då är det bara att läsa på.

   

Nej, nu ska jag gå och väcka älsklingen. Sedan ska jag klä på
mig och fixa till mig, så jag är färdig för att att möta dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag  älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0