Jönssonligan

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er denna kväll?
Är det en lugn hemma kväll eller är det fest på G?

Jag och älsklingen sitter bänkade framför tv:n, det är
världens bästa film på tv - Jönssonligans största kupp.
Finns det några roligare filmer än Jönssonligan?
Jag tror fasiken inte det! :)

                              

Lite smått och gott äter vi också, det är ju trots allt lov.
Vitlöksdip, gurkstavar och honungsmelon. Fast honungsmelonen
dippar vi inte, haha. Men gott och hyffsat nyttigt tilltugg! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0