Hur ska Henke se ut enligt detta test?

Hur ska din pojkvän/drömpojkvän se ut enligt detta test?


Vad har du för färg på tröjan just nu?
Vit- blondin
svart - brunett
Grön - Rödhårig
Lila - Grönhårig
Rosa - Svarthårig
Annat - Lilahårig


Vad har du för färg på byxorna?
Svart - Blåa ögon
Grå - Bruna ögon
Vit - Gröna ögon
Röd - Kattögon
Annat - drogade ögon


Vilket är ditt favorit husdjur ?

hund  - Har svenska föräldrar
Groda - Har utländska föräldrar
katt - Har en mamma som är från ett annat land
Orm - Har en pappa som är från ett annat land
Annat - Har föräldrar som är döda



Vad är din favorit mat?
Pizza - 120 till 130 cm lång
Pasta - 140 till 150 cm lång
Pannkakor - 160 till 170 cm lång
Tacos - 170 till 180 cm lång
Annat - 180 till 190 cm lång



Vad börjar ditt namn på för bokstav?
A - Han är söt
B - Han är ful
C -Han är snygg
D - han är cool
E - Han är tuff
F - Han är rolig
G - Han är alltid på bra humör
H - Han är tjock
I - Han är äcklig
J - Han är sexig
K - Världens fetaste player
L - Han är player
M - Han har glasögon
N - Han har utåtriktad rumpa
O - Han är plugghäst
P - Han gillar killar
R - Han gillar 50 års tjejer
S - Han runkar i sömnen
T - Han väljer godis istället för kärlek
U - Han blir alltid full
V - Han har hånglat med fler än 4 pers
Y - Han har försökt att ta självmord
Z - Han har blivit avsugen
Å - Han gillar feta snoppar
Annat - Han knullar flodhästar

Alltså ska han vara blondin med drogade ögon, och ha en mamma från
ett annat land. Han ska även vara 170-180 cm lång och bära glasögon.
Henke skulle behöva ändra alltihopa i så fall, haha.. ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru

haha ja, och ändå lär dom ju inte förstå riktigt haha.. min sambo förstog aldrig det där med chokladsuget man får när man har mens förut, han trodde jag hittade på bara för att få godis. haha.. men nu köper han t o m utan att jag behöver fråga han när jag har min lingonvecka ;D

2009-01-17 @ 23:24:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Liene

hahaha, gud vilket kul test!:D



sv: nepp, har inte ätit det.

2009-01-17 @ 23:33:44
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Jag jobbar i en klädbutik =) Vilken det är säger jag inte på min blogg eftersom det finns så många skummisar där ute, hehe.

2009-01-17 @ 23:38:11
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

hehe :P



allt bra med dig idag då? =)

2009-01-17 @ 23:41:05
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0