Home

Hej på er allesammans! :) Har ni kommit hem från skolan ännu?
Vi fick sluta 14.30, men kom hem alldeles nyligen.

Började med Matte B på morgonen, gick faktiskt rätt bra att räkna.
Blev typ 2 sidor tror jag, och det är längesedan! Fortsatte sedan
med Engelska B, då fick vi fortsätta skriva på vårt test inför nationella.
Jag kommer få IG, för min berättelse suger - blä. Lunchen var hemsk,
det fanns ingen fil eftersom den var vattnig - då serverades den inte.
Hade ingen lust att äta konstig lax med konstig sås, blä. Så jag har
inte ätit på 23 timmar, gissa om magen skriker! ;o På idrotten var
vi tre stycken, ovanligt? Körde lite cirkelträning, jätteroligt.
Under Ped/Soc slapp vi redovisningarna eftersom 9:orna var och
hälsade på..  :)

                                         

Nu väntar jag att maten ska bli färdig så man får äta.
Det blir korvstroganoff, jag kommer äta supermycket - så hungrig
som jag är! Dessutom är ju korvstroganoff så djävulskt gott!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0