Home sweet home

Hej på er allesammans! :) Magen värker litegrann, jag är grymt sugen på
choklad, och allt möjligt sött! Hej lingonveckan.. Men det finns en fördel -
jag får sovmorgon på Onsdag p.g.a. den! ;)

Började morgonen med Stresshantering,  fick vårat examensarbete.
Måste säga att det är typ 100 sidor tjockt, och det ska vara färdigt
om två månader.. ;o Gjorde tre frågor, så har fått en början i alla fall.
Sedan hade vi Ped/Soc och då pratade vi om barnens kamratskap. ;>
Efter lunch hade vi Naturkunskap, och då fick vi labba hela lektionen.
Det blev att titta i mikroskop, tex på mitt dna - det var skitcoolt!
Sist men inte minst hade vi Engelska B, då fick vi se Gilbert Grape.
Det måste vara en av de bästa filmerna, den var ju svinbra! :)

     

Nu är jag hemma från skolan i alla fall, härligt! Har fått kommentarer
om att inläggen nedanför (Måndag och Frågestund) inte fungerar
att kommentera.. Därför kommer jag nu göra ett nytt inlägg, där ni kan
ställa alla frågor! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mesta av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh jag måste se den filmen :D

2009-01-26 @ 17:55:57
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Aqve och Conne

fin blogg du har :D

2009-01-26 @ 18:49:49
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0