Haparanda

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll?
Själv ska jag inte klaga, tiden har flygit iväg..

Efter middagen var jag flitig och räknade matte, en hel sida!
Nästan så att jag måste säga wow, haha. Är snart klar med
fjärde kapitlet, så det känns ruskigt skönt. Arbeta utan miniräknare,
blandade uppgifter och lite repetitions-uppgifter är det enda
jag har kvar..  :)

    

Sedan åkte vi till Haparanda för att handla, eftersom det
inte blev av igårkväll. Min b.u.s. var slut, så får köpa det i Kalix
istället.. ;b Men nu, nu ska jag och älsklingen vara nyttiga!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0