Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er nu då?
Själv är jag på god väg kan jag berätta..

Jag och älsklingen har redan fixat oss inför natten,
men nu ligger vi bänkade framför tv:n. Det är Kill Bill
på tv400, och den har jag aldrig sett. Så nu ligger vi
och tittar på den.. Blir att se filmen ett tag till, och sedan
ska vi mest troligt sova - filmen slutar 00.30.

         

Imorgon ska jag leka mattesnille, ska åka till min kusin
och be om hjälp. Det handlar om geometri, och han
älskar det har han berättat, medan jag själv hatar
geometri.. Så det ska bli intressant imorgon! :)

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

har inte heller sett den filmen, men vill =) var den bra?



japp, det blir en trea denna gången. skönt med lite större!



hoppas ni får lägenheten ändå, man vet ju aldrig!



kram

2009-01-02 @ 08:04:05
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0