Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag hållit igång i ett x-antal timmar..
Vaknat 06.00 och jag är helt slut nu, så det blir sängen för min del.

Jag har legat i sängen och tittat på Andra Avenyn, längtar till nästa avsnitt!
Inte har jag vetat att Hamza har legat med Roxana, det var något nytt..
Säkert är han pappa till Silvia bara för att allt ska bli tio gånger värre. ;b

                      

Just nu ser älsklingen på The Guru som visas på tv3, men jag är
för trött för att se den.. Jag ska borsta tänderna och sedan sova,
då får jag sova jättelänge eftersom jag ska kliva upp 09.00 imorgon.

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi älskar love guru!

sov gott sötnos!

2009-01-13 @ 22:57:20
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Karin

vad tyckte du om gårkvällens avsnitt då?:)

2009-01-14 @ 09:05:30
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0