Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er så ni
är pigga inför morgondagens skola?

Jag och älsklingen har precis tittat färdigt på Grammisgalan.
Kan säga att jag är grymt nöjd med vissa priser och vinnare, yes!
E.M.D, In Flames och Håkan Hellström var de bästa vinnarna.  :)

     

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan ska jag faktiskt sova.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

javisst men varför fråga du de ? :o

2009-01-07 @ 22:41:42
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0