Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott? Själv ska jag inte
klaga ett dugg. Jag somnade hyffsat fort igår, och sov hela natten..

Klev upp 06.20, ganska pigg ändå - eftersom jag vet att det är sista
dagen skola denna vecka. Drack te, klädde på mig och borstade tänderna
samt håret. Nu är jag redo att möta dagen! Älsklingen klev precis upp,
han var jättetrött när jag skulle kliva upp.. ;b

      

Idag åker jag till Seskis under eftermiddagen, härligt! Dock inte lika
härligt att min helg kommer vara fylld med pluggande, usch..
Ska hinna med ett besök till kusinvitamin ikväll i alla fall, Wilma saknar
mig grymt mycket. ;) Hon klär på sig typ skor och tar en väska i handen,
sedan ställer hon sig vid dörren och säger "hej hej". Då brukar min
kusin eller någon annan fråga vart hon ska gå, då säger hon alltid "Mia".
Så igårkväll skickade min kusin ett sms åt mig; "Det är bara att du
pallrar dig hit imorgon så Wilma blir tyst. Hon tjatar hela dagarna att
hon ska till Mia.
"

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: r

haha fan va gulligt " jag ska till mia " haha :DD

2009-01-16 @ 14:22:29
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0