Dusch

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll eller är det
en tråkig kväll? Själv ska jag inte klaga, kvällen springer iväg..

Har varit hela dagen i lägenheten och städat, flera timmar!
Så nu ska jag gå ner i duschen och tvätta av mig allt smuts.
Senare ikväll ska vi åka in till OKQ8 för att möta någon från blocket,
älsklingen och killen skulle göra någon skoterdels-affär.

         

Bäst jag skyndar mig och duschar, så jag är klar när killen ringer.
Föresten! Min annons är köad nu, så senare ikväll dyker den upp.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0