Bjumis

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag idag?
Själv tycker jag dagen har varit den sämsta på länge..

Började morgonen med tre timmar inriktning Ped/Soc,
skulle arbeta om utvecklingsteorierna som finns.
Jag fick Piaget, fy vilken tråkig gubbe.. Han kom i alla fall på
det där med tänkande och kunskap, nått sånt skit.
Fick även veta att vi ska göra det arbetet skriftligt (som vi gjorde),
imorgon muntligt, sedan diskutera och sist ett prov.
Är människan inte klok? Hon vill att vi ska göra samma sak
på fyra olika sätt! Kan säga att vi var riktiga bitches resten
av lektionen, haha.  Efter lunch var det Svenska B,
vi håller på med grammatik nu - jag älskar det! Måste vara en
av favoriterna inom svenska faktiskt, men det är jättekul och rätt lätt.
Under Naturkunskapen fick vi göra instuderingsfrågor, vilken tur
att jag och Marie gjorde nästan allt före lovet. Nu hade vi bara
några instuderingsfrågor att göra.. Sedan fick vi sluta! :)

               

Åkte till Frasses och käkade vid 14-tiden när skoldagen var över.
Träffade Stoffe och Elias där utanför, yesbox. Jag är stolt - jag åt
upp hela min barnbox! Det är typ första gången det händer, haha.
Nyligen hemkommen efter lite snurrande i Kalix, skojigt.

Så nu sitter jag här i Bjumis hos älsklingens föräldrar.
Älsklingen gick direkt ut i snickeriet för att fortsätta fixa i skotern,
usch det är tråkigt tycker jag.. Men vilken tur att jag har mycket
att göra nu inom skolan, på ett sätt.. Då är jag upptagen med det -
och då går tiden fortare! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0