Att göra

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu eller
ligger ni fortfarande och sover?

Nu har jag gjort en to do-list igen i photoshop, kanske min nya grej?
Haha, får väl se.. Kommer lägga in dessa ibland, bara för skojskull.
Här kommer i alla fall det som måste göras idag;

            

Måste skriva ut ett x-antal dokument från datorn. Dokument som jag
har skrivit under jullovet, tillexempel Naturkunskap A och Bokrecension.
Sedan ska jag åka till lägenheten och rensa kläder för fullt!
Gamla kläder som jag inte använder ska in i backarna under sängen..
Sist men inte minst - städa hela lägenheten! Ska både dammsuga
och skura, det behövs kan jag säga eftersom jag inte varit där alls
under lovet.  ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0