Telefonbok

Gå in i din telefonbok på mobilen, svara på frågorna här nedanför.

Om du inte har 70  kontakter, då går du ett varv till. Förstått?


Namn 7 -  Anton
Är han/hon kul? - Jodå.
Har du kramat personen? - Ja.
Minnen med personen? - När vi var i Sammakko för några år sedan :)

Namn 13 -  Carina
Var träffades ni första gången? - På Fridhem tror jag.
Är personen viktigt för dig? -  Självklart :>

Namn 15 - Dennis
Flicka eller Pojke? - Pojke
Älskar du honom/henne? - Som vän, självklart. :)
Har du pratat med personen i telefon? - Jag tror det ;>

Namn 17 - Elin S
Hur länge har ni känt varandra? - Sedan vi var på dagis typ :)
Har du pussat honom/henne? - Nej :b
Kan du berätta hemligheter för personen? - Jodå

Namn 19 - Frida
Är hon/han vacker? - Jätte! :)
Känner du honom/henne bra? - Absolut
Är han/hon upptagen? - Nej

Namn 25 - Idrotts-Ingela
Är ni släkt? - Nej :b
Hur är han/hon till sättet? - Snäll, rolig och omtänksam :)
Känner du honom/henne bra? - Jodå, en bra relation mellan
idrottslärare och elev. Precis som det ska vara! :)


Namn 28 - Josefin
Har du sänt personen ett sms? - Japp
Är det en tjej? - Ja
Går personen i samma skola? - Ja, samma klass till och med ;)

Namn 31 - Klippservice
Hur gammal? -  Alla som jobbar där är i olika åldrar..
Bor? - Alla bor någonstans i Kalix antagligen xD
Hatar du personen? - Nej

Namn 34 - Linnéa L
Har du besökt personen? - Ja
Är han/hon trevlig? - Jodå
Vad börjar hans/hennes namn med? - L ser du väl?


Namn 38 - Mange
Har du kramat henne/honom? - Ja
Har du sett personen full? - Ja
Är personen äldre än du? - Japp ;b

Namn 42 - Martina
Är han/hon vacker? -  absolut :)
Minne av personen? - Alla svammeldagar i skolan ;>
Har du hennes/hans msn? - Japp


Namn 54 - Sanne
Står han/hon nära dig? - Definitivt! :) <3
Har du kramat personen? - Självklart ;>
Har du varit förtjust i honom/henne? - Haha, jag håller mig till killar.


Namn 56  - Sivi
Hur gammal? - 16, ett år yngre än mig.
Har du kysst personen? - Nej.
Är han/hon någon du bryr dig om? - Det är väl klart! :) <3


Namn 60 - Zandra
Bor? - Nyborg/Ytterbyn
Festat tillsammans? - Jaoos ;)
Sist ni sågs? - I tisdags tror jag ;o


Namn 63 - Alf-Göte
Gammal? - Äldre än mig i alla fall.. ;b
Bor? - Bjumis
Älskar? - Han älskar Kerstin  xD

Namn 67  - Anne-Maj
Gammal? - 30+
Har du kysst? - Nej
Haft känslor för? - Haha nej ;b


Namn 70 - BF-Marja-Leena
Saknar? - Nej ;o
Har kramat henne/honom? - Nej ;o
Kysst? - Nej ;o


Kommentarer
Postat av: Jsoul

söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg. du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



skrev om det här :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html





hoppas du får en underbar helg !

2009-02-07 @ 10:23:37
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha yes :P

2009-02-07 @ 10:41:49
URL: http://akm.blogg.se/
Postat av: Violet

Tack, tittar du på Let's Dance, vad tycker du om att Hasse & CO åkte?

2009-02-07 @ 10:46:36
URL: http://violeet.blogg.se/
Postat av: Violet

Nästan alla vill att Carl-jaan ska ut, jag tycker också det, men jag fattar inte varför han inte åkte :(

Kram,

2009-02-07 @ 10:58:52
URL: http://violeet.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul lista.. Den kopierar jag ;P

2009-02-07 @ 11:26:24
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0