Söndag

Det är redan söndag, sista dagen på helgen. Varför ska helgerna alltid gå
så fort? Snart är praktiken också slut, på ett sätt känns det skönt men ändå
inte. Jag längtar tillbaka till skolan (litegrann) för då blir det annorlunda med
läxor/prov. När det är APU skjuter jag alltid på sånt, och det är inte bra.
Jag vill få allt bortgjort på en gång, men det blir att jag drar ut på det.
Men så är det inte när skolan är igång som vanligt, tur är ju det!  :)



Igårkväll blev det att se Robinson, precis som jag skrev i förra inlägget.
Det blev även att spela Robinson-spelet några gånger, lika kul varje gång.
Jag utklassade de flesta, haha. ;) Vann alla gånger förutom en, så jag blev
riktigt nöjd. Jag kanske är den nye Robinson-vinnaren? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0