Sent

Praktikdagen har varit intressant och lärorik, alltid bra att få se saker.
Idag har vi pysslat och gjort julstjärnor, ganska fina faktiskt. Ska fota
mina stjärnor så får ni se dem senare ikväll eller någon annan dag.
När barnen gick hem fixade vi i ordning allting och sådär, sedan slutade
arbetsdagen 16.00.



Nyss har vi ätit middag, och nu tar diskmaskinen hand om disken.
Härligt! Jag ska sätta mig i arbete direkt efter att jag svarat på kommentarer.
Sista dagen att plugga inför det lilla teoriprov som vi ska ha imorgon.
Hoppas att jag kan någonting i alla fall, då skulle jag bli glad. Just nu känns
det som att ingenting vill fastna i huvudet, frustrerande.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0