Onsdag

Jag är uppe före tuppen känns det som.. Ingen annan i hela byn verkar
vara vaken, haha. Inte ens en ynka liten bil har åkt förbi, då är det dött!
Nå ja, älsklingen ska kliva upp om drygt en timme, då får jag sällskap.



Sitter just nu och äter frukost, mumsigt värre. Bäst att äta ordentligt
så jag inte svimmar eller något idag på Vårdcentralen. Jag och sjukhus
hör verkligen inte ihop, usch.. Men vi får hoppas på det bästa, och jag
får tänka positivt - efter denna gång är det tre månader till nästa gång.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0