Lördag

Lördagmorgon och jag är redan vaken. I och för sig är det inte ovanligt
att jag är vaken vid 09-tiden, jag vaknar oftast då. Det är mer ovanligt
att jag sover till 13-tiden..

Igårkväll var det en riktig filmkväll kan jag säga. Började se Sällskapsresan 2,
sedan fortsatte det med En prinsessas dagbok innan jag gjorde annat.
21.00 såg jag Stenhuggaren och ikväll visas sista delen. Sista filmen jag såg
igårkväll var Offside, inte världens bästa film men den går att titta på.



Dagens planer då? Jag ska duscha om ett tag hade jag tänkt. Sedan ska jag
försöka plugga lite körkortsteori. Mer för dagen har jag inte planerat, jag tar
dagen som den kommer idag. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0