Less

Jag har pluggat över två timmar ikväll, och nu är jag spyless. Usch!
Älsklingen har varit underbar och förhört mig på alla frågor, det gick
ganska bra faktiskt. Vissa frågor kan jag bättre, vissa frågor kan jag
sämre. Men vi får hoppas på det bästa till morgondagens prov!



Nu ska jag läsa litegrann i körkortsboken och sedan ska jag sluta plugga.
Hade tänkt hinna gå igenom all reklam och liknande innan Oskyldigt dömd
börjar 21.00. Jag har varit så inne i allt pluggande dessa dagar att jag
inte ens hunnit läsa tidningarna och reklamen. Skönt att det är sista teori-
lektionen imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

yes det är fläskfilé :D



ikväll är det Oskyldigt dömd :D

2009-12-16 @ 19:30:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: cattiisEriksson

Tur att den börjat avta iallafall..

Har du julshoppat nått än då?

2009-12-16 @ 19:41:46
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0