Haparanda

Efter 11-tiden kom vi iväg till Haparanda, och påbörjade vår julklappsjakt
på IKEA. Så som jag längtat dit! Det är flera månader sedan jag sist var på
IKEA, så lite shopping-abstinens hade jag. Det blev att handla en hel del
innan vi åkte vidare till ÖoB, Rusta och Coop.

När vi väl kom hem blev det att slå in julklappar. Riktigt mysigt och skojigt!
Det tog över en timme att slå in alla julklappar, haha. Så det var inte bara
en ynka julklapp, snarare trettio.. ;p Middagen har vi också ätit nyss,
magen är proppfull nu.



Därför blir det att ta det lugnt hela kvällen. Ska lägga in lite bilder här,
samt svara på kommentarer. 20.00 blir det Robinson, spännande.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt :D



Mums, gud så gott!

2009-12-05 @ 18:35:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Ooh så muumsigt det där ser ut :)

2009-12-05 @ 23:51:11
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0