Fredag

Det blev ingen praktik för min del idag, synd. Jag är så pass hes att man
inte hör vad jag säger. Att viska är det enda som fungerar, och det skulle
inte gå inom läraryrket eftersom man måste prata mycket. Redan igår
var det jobbigt att prata med barnen, de hörde knappt vad jag sa eftersom
jag var tvungen att viska, haha. Idag är det varma drycker som gäller för
mig, i hopp om att få tillbaka rösten.  :)



Har nyss ätit frukost samt packat ner det sista i väskan. Ska till mamma
över helgen för att fira mommos födelsedag. Någongång under dagen
blir det nog att åka, eftersom jag ändå är hemma hela dagen. Nu hade
jag planer på att svara på kommentarer innan jag gör något annat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Inte skoj att det inte blev någon praktik i dag & du är så hes..Hoppas att det blir bättre under helgen så du kan krya på dig..

Söt bild..Håller med dig ang mammas pojkar...:)

2009-12-04 @ 08:30:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Så skönt att killen somnade så du kan sitta & ta det lugnt & dricka massa te & hoppas att det blir bättre...Tycker synd om dig..Finns inget värre när man har så ont i halsen,,Blir det värre så är det bara att uppsöka en läkare..

2009-12-04 @ 08:36:07
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0