Fredag

Jag har vaknat för en timme sedan, och nu först kan jag blogga..
Datorn hänger sig hela tiden, så en ny dator skulle jag verkligen behöva!
Nå ja, jag får väl köpa en senare om jag hittar någon bra. En ny mobil
skulle jag också vilja ha, haha.  ;)



Om två och en halvtimme ska vi på middag till mommo, juldagsmiddag.
Det är tradition varje år på juldagen att äta ugnsomelett, stekt älgkött,
potatis, sås och grönsaker. Riktigt mumsigt kan jag säga. Före det hade
jag tänkt uppdatera mig här på nätet samt plugga körkortsteori. Men med
denna snigelfart får vi se om jag hinner..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0