Fredag

Äntligen fredag! Nu är det bara några ynka timmar kvar av min praktik.
Idag blir det att avverka fyra-fem timmar, och på måndag blir det sju timmar.
Sedan har jag jullov! :) Förstår inte varför vi måste gå skola ännu i början
av nästa vecka.. Varför kunde vi inte få idag som nästan alla andra?
Nå ja, som tur är så är det bara en dag nästa vecka, sedan får jag mitt
efterlängtade jullov.



Idag blev det lite senare bloggning än vanligt, vet ni varför? Jag somnade om
efter att klockan ringt 05.30.. Men lyckligt nog så blev det "bara" 30 minuter,
så jag hinner ändå gott och väl till praktiken. Vilken tur att jag alltid kliver upp
tidigare än vad som behövs, då blir det ingen fara även fast jag försover mig
en stund.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0