Fredag

Måste börja med att säga såhär: Jag blev grymt besviken igårkväll när
Bobby inte valde Jane i Mammas pojkar. Läste på tv4:s hemsida om
hur det hade gått för paren efter programmet. Varken Tim, Bobby eller
Christian var tillsammans med de tjejer dem valt. Alla berättade att de
inte hade känslor för varann. Varför välja den tjejen då från första början?
Julia dejtade två killar till samtidigt som Bobby, taskigt. Så han dumpade
henne, tummen upp. Alltså blev det inget lyckligt slut av Mammas pojkar,
inga blev tillsammans.



Om vi återgår till rubriken - Fredag. Äntligen säger jag bara! Denna vecka
har varit jobbig på grund av min förkylning. Jag har varit på praktiken trots
att jag haft en djävlig hosta, usch.. Hostmedicin, halstabletter, nässpray och
näsdukar har varit med mig hela tiden. Känner mig lite smått beroende av
det nu, haha. Vi får se hur lång praktikdag det är idag, barnen slutar 12.00
i alla fall. Jag ska sluta till 12.45 i alla fall, måste hem och fixa inför kalaset.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0