Brand

Jag kände mig nästan som en brandman efter duschen, haha. Älsklingens
mamma ringde och berättade att det brann en bil vid Gallerian, och att
hon var den som ringt efter hjälp. Gissa om vi var snabbt i kläderna
och på plats? Ambulansen hämtade kvinnan och barnet som varit i bilen
när den brann, och brandkåren släckte bilen. Stod sedan och pratade
med älsklingens mamma kring branden eftersom det var hon som
larmade brandkåren.


(Bild från valborgsmässoafton 2008)


Läskigt när sånt där händer.. Det var tur att kvinnan och barnet kom
ut helskinnade från bilen, men de fick uppsöka sjukhus på grund av
röken de andats in. Huvudsaken är att alla mår bra och det endast var
bilen som strök med.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe jag ska också se Mammas pojkar ;)

2009-12-03 @ 19:51:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0