Tisdag

Gårkvällen bjöd inte på mycket uppdateringar, förlåt. Jag och älsklingen
bestämde oss för att se film istället, Wallander - Tjuven. En bra film
men inte lika spännande som de brukar vara!

  

Idag är det dags för skola igen, skoldag nummer två. Alltså två dagar
närmare studenten! ;b Det blir ingen lektion idag, endast lite planering
om någon dag som vi ska ha tillsammans med de nya ettorna samt
flyktingarna. Så jag tror vi slutar ganska tidigt idag också, hoppas på det.
Men imorgon börjar skolan på riktigt och första lektionen kommer bli
Samhällskunskap A. Synd bara att det inte är så roligt ämne.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emma

Ha en bra dag gumman. Kram Emma

2009-08-25 @ 08:15:33
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: M A L I N

hehe bra att du börjar räkna ner till studenten ;P

2009-08-25 @ 08:41:45
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0