Söndag

Ursäkta för den dåliga uppdateringen igår och idag!
Som ni märker har jag haft fullt upp bägge dagarna,
och så blir det några dagar framöver också..

Igår blev det att färga håret hos Monika i alla fall, skönt.
Resultatet blev bra, men jag föredrar den färgen jag hade förra
sommaren. Men den var slut på alla affärer (de kanske har
slutat sälja den?) så jag tog en annan färg som påminde om den.
När vi kom hem därifrån försökte vi sova en stund eftersom vi skulle
vara båtvakt 21.00 - 05.00..

  

Att sitta båtvakt är lättförtjänta pengar, men det är ändå väldigt jobbigt..
Fysiskt gör man inget mer än titta till WC, Grillkåtan, Soptunnorna,
och går runt på parkeringen några gånger/natt. Psykiskt är det jobbigt,
man blir uttråkad, trött och så vidare.. ;b  Men vi höll oss vakna hela natten
med hjälp av olika filmer! :) Att komma hem och sova har aldrig varit så
skönt som imorse, haha. Nu är jag vaken och äter frukost, men älsklingen
sover ännu. Så nu ska jag svara på kommentarer!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Malin

ah okej =/

2009-08-16 @ 13:52:41
URL: http://nogg.se/maliinn
Postat av: Sandra

Tror Fredrik lätt skulle byta jobb med Henke :p

För att köra markberedning i mörkret, det om något är psykiskt påfrestande!

2009-08-16 @ 14:34:34
URL: http://snaadrah.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hejsan ;)

Vilken låt tycker du att han har gjort bäst ?

Svara på frågan genom att skicka en kommentar om det i mitt inlägg om låtar :)

Bra blogg föresten! :D

kram<3

2009-08-16 @ 17:43:25
URL: http://allinorah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0