Hemma från semestern

Nu är vi hemma från semestern, efter flera timmars bilfärd. Kan inte säga
"äntligen hemma" för det har varit superbra på semestern! Hade verkligen
velat vara kvar fler dagar men det hade blivit för dyrt plus att skolan börjar
på måndag..

  

Ska svara på alla kommentarer nu, men sedan ska jag skriva
vart vi har varit och vad vi har gjort. Det är en läsare som har gissat
rätt stad, grattis Jenny! :) Under kvällen ska jag skriva inlägg om resan,
kommer skriva inläggen dag för dag. Bilder kommer imorgon och under
helgen eftersom jag är i Bjumis nu.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0