Fredag

Jag trodde det var lördag idag, månne om det är för att skolan börjar snart?
Det är fredag idag och ingenting annat! När vi ändå pratar om skolstarten..
På måndag börjar skolan för min del och jag längtar faktiskt! Trean kommer
bli väldigt intressant tror jag, med tanke på kurserna. Jag längtar efter att
läsa kursen "Människor i behov av stöd" och göra färdigt projektarbetet. ;)

        

Dagens planer då? Ska försöka skriva i bloggen del 2 av semestern,
svara på kommentarer och sådär. Bilder kommer på söndag eller under
veckan för jag orkar inte ladda upp bilderna med mobila bredbandet..
Så bilder kommer när vi är i lägenheten och har 100 mbit/sekund.
10.30 är det dags för min vardagliga dos av Våra bästa år. Hoppas verkligen
jag förstår något nu så det inte har hänt allt för mycket sedan förra fredagen!
Någongång under dagen ska jag duscha, och sedan kanske vi fiskar.
Vi får väl se vad som händer!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0