Fixa det sista

Som rubriken lyder - nu är det dags att fixa det sista inför resan..
Packa ihop lite mera saker, ladda kamerabatteriet och sist men
inte minst noppa ögonbrynen.

Har sett Våra bästa år, fixat dagens poäng på Gratisbio,
sett Sjukhuset. Det har jag hunnit med än så länge! Okej, jag
har fixat till mig också. Ska snart kanske gå över till mommo och
fika, mamma borde komma från jobbet snart. Sedan blir det att
laga middag och diska, efter det åker vi mot Kalix! Jag ska övningsköra
dit, och jag hoppas verkligen att det går likabra som de andra gångerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Agnes

Okej, vad kul:)

Jag ska till landet till min farmor och farfar:)

2009-08-14 @ 12:25:59
URL: http://aagneess.blogg.se/
Postat av: Susanne

haha ja visst måste det ha gjort det, coolt egentligen :D känns det spänt inför resan?

2009-08-14 @ 16:32:00
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0