Bröstsim & Gubbsjuka

Dagen har spenderats hemma för det mesta.. Våra bästa år, dusch
och tacos. Låter inte helt fel, va? :) Under eftermiddagen åkte vi till
Haparanda för att handla kattsand och tops, inget annat blev det.. ;b
Var till mommo nyss och åt bananasplit-glass, yummie!
Satt och spelade kort där med mamma och älsklingen, roligt.

                            

Nu är det dags att se Bröstsim och gubbsjuka, älskar alla de roliga
folkspelen ifrån Falkenberg! Till detta kommer jag äta vindruvor
och dricka juice, hur gott är inte det? :) Först och främst ska jag svara
på kommentarer innan jag gör något annat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E

oh oh oh ;o jag älskar vindruvor :O <3

2009-08-21 @ 20:07:57
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: hihi härligt ;D det är bra med mej o!



åh skojjigt :D

2009-08-21 @ 21:17:49
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0