Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover sött nu
eller är ni vakna? Jag vaknade vid 06-tiden, och jag är faktiskt pigg.

Igårkväll blev det en lugn kväll i soffan, härligt. Låg och läste för
det mesta i "Män som hatar kvinnor", den är fortfarande lite si och så
men jag hoppas den blir bättre. Löste även lite sökord och tittade på tv.

                         

Denna dag erbjuder plugg i massor. Usch! Jag ska svara på NK-frågor
som vi fick igår, och sedan kanske jag gör lite egna frågor utifrån texten.
Har nämligen prov på måndag, grupprov.. Så plugga järnet behövs
inte precis.  Bra! :) Efter dagens lektioner ska jag och Moa ut på
uppdrag inom projektarbetet, vi måste söka tillstånd och sånt.
Idag slutar jag 10.00 typ, men måste vänta på Moa för hon ska
göra något prov, så jag kanske är hemma vid 13-tiden sedan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0